diumenge, 8 de juny del 2014

EXPRESIÓN ORAL: "LA CALABAZA GIGANTE"

En el área de Lengua Castellana, hemos representado el cuento "La calabaza gigante". 
Ha sido muy divertido actuar ante una cámara. A algunos se nos ha trabado la lengua varias veces, sobretodo con la palabra, "EXCEPCIONAL"...¡qué difícil es de pronunciar! Otros hemos tenido algún "problemilla" con la memorización del texto del papel que hemos desempeñado y hemos repetido varias veces "la toma". Pero lo importante es que...¡Nos lo hemos pasado genial!
Aquí dejamos una muestra del trabajo realizado.

Aroa, Ivàn, Alba y Sergio.


Jessyca, Daniel Teodoro, Marco y Maria.

Alessandra, Lara, Mar y Ángela Coto.


Òscar, Daniel Sáenz, Marcos y Estela.


Pablo, Daniel Camañes, Candela y Emma.


Ángela Escrig, Natalia, Alexandru y Javier,


Hugo, Manel, Andrés y Ariadna.

9 comentaris:

  1. Felicitats per este projecte tan bonic! Enhorabona, Cristina, per l'edició de vídeo i per fer d'estos xiquets tan bons actors!!!

    ResponElimina
  2. Están todos muy guapos.
    Enhorabuena a todos estos artistas
    gracias,Cristina.
    Viviana Moreno

    ResponElimina
  3. ENS HO EM PASSAT MOLT BE FENT EL TEATRE. HA SIGUT TXATXI FER DE NARRADOR PERO UN POQUET DIFÍCIL.
    SÓC MANEL.

    ResponElimina
  4. M'HO HE PASAT MOLT BE FENT EL PAPER DE LLAURADOR. M'HE RIST MOLT.
    SÓC ÓSCAR.

    ResponElimina
  5. HA SIGUT MOLT INTERESSANT. HE FET DE LLAURADOR I M'HE FICAT MOLT NERVIÓS.HU
    SOC HUGO.

    ResponElimina
  6. Jo tambe e sigut narrador i m'ha costat de estudiar-lo. Soc Ivan.

    ResponElimina
  7. Jo soc Daniel C. i estic molt content, m'ha agradat molt ser narrador. Gracies per tot Cristina

    ResponElimina
  8. soc andres m´ha agradat molt.
    volia vore les tomes falses tambe.

    ResponElimina
  9. Gracies Cristina per tot lo que fas

    ResponElimina